09 7430130 This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 עברית < English

בדיקת VMWare

ארגונים רבים מעבירים חלקים נרחבים למערך מיחשוב וירטואלי (VMWare) החוסך כסף רב ומייעל את ניהול ותחזוקת מערך המיחשוב. מאידך, לעיתים קרובות אבטחת המידע בסביבה החדשה מוזנח לטובת החיסכון הכללי.

 

סביבות שרתים וירטואליות מהוות כיום את אחת מנקודות הכשל העיקריות במערך הרשת הארגונית מכיוון שזהו תחום חדש יחסית ובשל העובדה שפתרונות הניטור וההתראה על פעילויות ותעבורות חריגות בסביבה זו עדיין לא מיושמים במירב הארגונים (למידע על פתרון לנושא ניטור אנומליות ברשת הארגונית הכולל גם ניטור והתראה לסביבות VMWare הקש על הלינק הבא: שירות ענן לניטור לוגים ואיומים).
מחקרים רבים ממחישים את הגידול המשמעותי שחל בשימוש בלסביבות וירטואליות אם כי מצביעים על חשש גדול מסטטוס אבטחת המידע של סביבת ה-VMWare.
בדיקת הסביבה הוירטואלית של חברת איי פי וי סקיוריטי ממוקד באיתור כשלי אבטחה ופרצות בתצורה ובהגדרות סביבת ה-VMWare הארגונית - כשלים אשר עלולים להוות פוטנציאל לחדירה עויינת של פורץ פנימי או חיצוני.
כחלק מתהליך הבדיקה מתבצע מיפוי כל הרכיבים בסביבת ה-VMWare, מתבצעת בדיקת הקונפיגורציה, רמות ההקשחה ותאימות לדרישות ה-Center of Internet Security (CIS) ועוד. הדו"חות מצביעים על קונפיגורציות והגדרות Policy שגויות בהיבטי האבטחה של סביבת ה-VMWare הארגונית, והמלצות על דרכי פתרון נקודתיות ומערכתיות לבעיות שנתגלו. הניתוח מתבסס על כלי תוכנה ייעודי, ועל Best Practices ו-Guidelines של החברות והארגונים המובילים בתחום - VMWare, CIS ו-DISA.

צור קשר

איי פי וי סקיוריטי בע"מ

נא להקיש שם חוקי (אותיות בלבד)
נא להקיש שם חוקי (אותיות בלבד)
נא להקיש ספרות בלבד
נא להקיש כתובת אימייל חוקית
Invalid Input

נא לאשר שאינך רובוט

Invalid Input